Ultima actualizare: 14 Februarie 2024

1. Definitii

MOBILATO – Societatea Societatea SORTY TECH SRL, cu sediul in Chiajna, Judetul Ilfov, Strada Tineretului, Nr. 45B, Et.2, Ap. 9, Camera 1, J23/1138/2024, CUI RO49587570.
 
SITE – Domeniu Mobilato.ro si subdomeniile acestuia.
 

CONTINUT are urmatoarea definitie:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre SORTY TECH SRL prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al Mobilato, UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de SORTY TECH SRL intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care SORTY TECH SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la SORTY TECH SRL, sau alte date privilegiate ale acesteia.
 
SERVICIU – Serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.
 
MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau in baza unui acord de utilizare intre SORTY TECH SRL si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.
 
CLIENT – Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.
 
COMANDA – Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
 
Pret RRP – Recommended Retail Price, adica Pret Recomandat de Furnizor – este informatia prezentata pentru unele produse in vecinatatea pretului de vanzare (in stanga in pagini cu produse multiple, sub pretul vanzare in pagina individuala a produsului), cu font mai mic decat cel cu care e scris pretul de vanzare si culoare gri. Pentru produsele care sunt oferite la vanzare la pretul RRP, acesta este afisat doar ca si pret de vanzare. Pretul RRP NU este un pret de referinta folosit de SORTY TECH SRL in spatiile sale si trebuie sa fie folosit doar ca informatie/recomandare de la furnizorul SORTY TECH SRL. Afisam acesta informatie pentru a fi folosita in evaluarea comparativa a produsului si clientul intelege ca prin marcarea mai putin evidenta aceasta informatie nu este de natura sa produca confuzie si ca, la actiunea de cumparare si in Cosul Meu https://mobilato.ro/cart este clar pretul de vanzare practicat pentru fiecare produs.

DOCUMENT – Prezentele Termeni si Conditii.

COMUNICARI COMERCIALE – Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / Viber / telefonic / mobile push / webpush etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu”, precum si alte comunicari comerciale, cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.
 
CONTRACT la distanta – Conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;
 
DATE CU CARACTER PERSONAL – Orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.;
 
OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL – Inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
 
CONSIMTAMANT al persoanei vizate – Inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;
 
PRELUCRARE – Orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);
 
NEWSLETTER / ALERTA – Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre MOBILATO intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Mobilato cu referire la informatiile continute de acesta.
 
TRANZACTIE – Incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre MOBILATO catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre MOBILATO sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.
 

2. General

 
2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre MOBILATO si acesta. Va rugam sa parcurgeti cu atentie acest document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Utilizator/ Membru/Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate companiei SORTY TECH SRL.
 
2.2. Furnizarea serviciilor si/sau a produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute. Optand pentru inregistrare, Membrul sau Clientul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa si alte informatii necesare in vederea operarii comenzilor plasate. Pentru corectarea sau actualizarea acestor informatii, accesati meniul “date personale” din cadrul aplicatiei „Contul meu”.
Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia. Compania SORTY TECH SRL nu poate fi facuta responsabila pentru erorile/incidentele survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.
 
2.3. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica acceptarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre SORTY TECH SRL.
 
2.4. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil mobilato.ro
 
2.5. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului Mobilato sau oricarui tert cu care SORTY TECH SRL are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
 
2.6. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta prezentul Document privind termeni si conditii va trimite un e-mail pe adresa contact@mobilato.ro cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.
 
2.6.1. De asemenea Utilizatorul sau Clientul isi poate retrage in orice moment consimtamantul exprimat intelegand sa renunte la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de SORTY TECH SRL prin intermediul Site-ului, in acest sens Utilizatorul sau Clientul va trimite un e-mail pe adresa contact@mobilato.ro
 
2.6.2. In situatia in care Utilizatorul sau Clientul nu doreste a mai primi din partea companiei Mobilato newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibila in cuprinsul oricarei comunicari via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal contact@mobilato.ro
 
2.6.3. Utilizatorul sau Clientul, in conformitate cu dispozitiile si normele privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita STERGEREA datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre SORTY TECH SRL in baza contractului agreat de parti, iar in acest sens poate formula solicitarea scrisa pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal contact@mobilato.ro
 
2.6.4. Utilizatorul sau Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, exprimandu-si ACCEPTUL pentru documentul privind termini si conditii sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
 
2.7. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Mobilato si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Mobilato va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
 
2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Mobilato, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.
 

3. Continut

3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Mobilato, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
 
3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Mobilato, includerea oricarui continut in afara site-ului Mobilato, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Mobilato asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Mobilato.
 
3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Mobilato si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Mobilato cu referire acel continut.
 
3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.
 
3.5. In cazul in care Mobilato confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Mobilato pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
 
3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Mobilato si/sau al angajatului sau colaboratorului Mobilato care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
 
3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
 

4. Contact pentru Clienti si Membri

4.1. Mobilato publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.
 
4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul declara si accepta sa fie contactat prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, de catre SORTY TECH SRL (fara insa a exista o obligatie din partea companiei in acest sens), intelegand ca prin completarea informatiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de telefon etc., aceste date urmeaza a fi prelucrate si evidentiate in baza de date in scopul imbunatatirii relatiilor comerciale, respectiv in scopul bunei desfasurari a activitatii economice si comerciale ale companiei. Pentru detalii si informatii suplimentare legate de prelucrarea si administrarea datelor tale cu caracter personal, te rugam sa vizualizezi si capitolul/articolul denumit Politica de confidentialitate.
 
4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Mobilato de a contacta Membrul sau Clientul.
 
4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Mobilato se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si Mobilato
, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Mobilato in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.
 
4.5. Clientul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si ca vor putea fi folosite de catre Mobilato in comunicarile sale cu Clientul.
 

5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Mobilato prin modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.
 
5.2. Datele preluate de la Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Mobilato in limitele Politicii de confidentialitate.
 
5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:
 
5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite (in partea de jos a e-mail-ului in sectiunea „Click aici pentru dezabonare”), acolo unde aceasta optiune este tehnic posibila;
 
5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, in cadrul Contului individual al Membrului, de pe mobilato.ro.
 
5.3.3. Prin contactarea Mobilato la datele de mai sus astfel cum sunt precizate in art. 2.6 si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
 
5.4. Retragerea consimtamantului cu privire la primirea newsletter-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document si se produce efecte doar pentru viitor ulterior comunicarii intentiei de retragere.
 
5.5. Mobilato isi rezerva atat dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Mobilato
, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
 
5.6. Mobilato nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului sau Clientului nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al Mobilato
, la momentul expedierii newsletterelor si/sau alertelor.
 

6. Politica de confidentialitate

Depunem toate eforturile pentru a va asigura ca va protejam si respectam confidentialitatea datelor dvs. cu caracter personal prin implementarea masurilor necesare prevazute de normele si reglementarile in vigoare privind protectia datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protectia datelor (“ RGPD”).
 
Aceast capitol are rolul de a va informa asupra datelor cu caracter personal pe care le colectam de la dvs. sau pe care dvs. ni le comunicati prin intermediul prezentului site web, precum si a modului in care vom prelucra aceste date.
 
6.1. Potrivit normelor si reglementarilor in vigoare privind protectia datelor (“ RGPD”) – datele cu caracter personal sunt definite ca orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila. In principiu reprezinta date personale, pe care si Compania SORTY TECH SRL le are in vedere: numele si prenumele persoanei fizice, domiciliul, adresa de email, CNP, numar de telefon, coduri client/atribut al contului inregistrat, codul de identificare de tip AWB pentru livrarea produsului comandat etc.
 
6.1.1. Datele dvs. personale pe care le colecteaza si prelucreaza SORTY TECH SRL sunt: numele si prenumele persoanei, domiciliu (adresa postala pentru livrare), adresa de email, numar de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de facturare (in cazul finalizarii unei comenzi), voce, informatii bancare (in cazul efectuarii unui retur/ramburs de plata), cont social media.
 
Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, asa cum sunt definite in Regulamentul General privind Protectia Datelor (prescurtat RGPD) in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.
 
6.1.2. Asadar, potrivit “RGPD”, sunt operatori de date cu caracter personal („Operatorii”) – (i) SORTY TECH SRL, societate romana cu personalitate juridica, cu sediul in Chiajna, Judetul Ilfov, Strada Tineretului, Nr. 45B, Et.2, Ap. 9, Camera 1, avand nr. de ordine in Registrul Comertului J23/1138/2024 si CUI RO49587570 avand obligatia conform normelor nationale si a Regulamentului UE 679/2016 (RGPD) de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele tale cu caracter personal. Aceste date au fost colectate/procesate/etc. in relatia comerciala desfasurata in trecut si/sau in curs de desfasurare si pentru care v-ati exprimat in mod valabil consimtamantul potrivit legislatiei in vigoare la momentul preluarii si colectarii datelor personale!
 
6.1.3. Compania aduce la cunostinta ca enumerarea din cadrul art. 6.1 si urmatoarele este pur exemplificativa si ca in raport de serviciul angajat de client, subscrisa colecteaza numai acele date personale minime necesare indeplinirii scopurilor/activitatilor realizate de Mobilato.
 
6.2. in procesul de operare a prezentului site web, SORTY TECH SRL colecteaza anumite informatii (“date cu caracter personal”) referitoare la persoane fizice identificate sau care pot identifica persoane fizice, date furnizate de utilizatorii prezentului site web, prin exprimarea voluntara a consimtamantului, in mod direct (ex. nume, prenume, adresa postala, adresa de e-mail, numar de telefon) sau indirect (ex. adresa IP, utilizarea UUIDS (unique identifiers provided by social logins).
 
6.3. Scopurile prelucarii datelor cu caracter personal furnizate de catre un “Membru” sau un “Client Mobilato”, avute in vedere si urmarite de catre SORTY TECH SRL sunt urmatoarele:
  • procesarea comenzilor si retururilor;
  • pastrarea relatiei cu partenerii contractuali in scopuri contabile;
  • optimizarea activitatii de marketing;
  • solutionarea cererilor privind indeplinirea unei comenzi
  • comunicari de marketing;
  • administrarea contului in cadrul platformei Mobilato;
  • scopuri statistice
  • feedback-ul furnizat serviciilor oferite de catre Mobilato.
  • feedback-ul furnizat produselor/colectiilor oferite de catre Mobilato, prin exprimarea optiunilor clientilor/membrilor privind anumite colectii de bunuri, optiuni care pot fi publicate pe magazinul online al companiei, asigurandu-se o promovare superioara a bunurilor respective.
6.4. Compania SORTY TECH SRL colecteaza, prelucreaza si administreaza datele tale personale in conformitate cu normele si reglementarile “RGPD” pentru urmatoarele perioade de timp: (i) in conformitate cu prevederile codului civil privind institutia juridica a prescriptiei, precum si a conditiilor contractuale asumate prin acceptarea termenilor si conditiilor, datele personale colectate sunt arhivate/pastrate de Companie pe o perioada de 3 ani de la incetarea contractului (pentru situatia livrarilor si neintervenirii solicitarilor de retur); (ii) datele personale colectate sunt arhivate/pastrate de Companie pe o perioada de 3 ani si/sau Client si-a exprimat de la data intervenirii ultimului retur aferent contului.
 
De asemenea este bine sa stiti ca putem prelucra date cu caracter personal pentru a va informa in legatura cu produse si servicii, oferte promotionale sau pentru abonarea la newsletter. Ca regula generala, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate in scopuri directe de marketing numai cu consimtamantul dvs. si prin utilizarea canalelor de comunicare (email, sms etc.) pe care le-ati indicat in momentul oferirii consimtamantului. In aceste conditii este important sa cunoasteti ca vom utiliza consimtamantul dvs. exprimat in scop de marketing pana la retragerea acestuia, existand posibilitatea de retragere a acestui tip de consimtamant oricand.
 
Clientul Mobilato, prin transmiterea datelor cu caracter personal, declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa faca parte, sa fie arhivate in baza de date a proprietarului, exprimandu-si astfel un acord expres si neechivoc ca datele sale personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate conform scopurilor precizate la punctul 6.3.
 
6.5. Compania SORTY TECH SRL va informeaza ca prelucrarea reprezinta: orice operatiune/set de operatiuni asupra acestor date (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (aceste operatiuni sunt indicate cu titlu exemplificativ in Regulament, notiunea de prelucrarea reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale).
 
6.6. La nivel teritorial dispozitiile regulamentului se aplica prelucrarilor efectuate de un operator sau imputernicit cu sediul in U.E., prelucrarilor de date personale ale unor persoane aflate in UE, efectuate de un operator sau imputernicit care nu e stabilit in UE, daca: se ofera bunuri sau servicii catre persoane aflate in UE sau se monitorizeaza comportamentul persoanelor din UE.
 
Compania SORTY TECH SRL este operator de date cu caracter personal potrivit normelor si reglemantarilor in vigoare, inclusiv RGPD.
 
6.7. Compania va aduce la cunostinta ca in raport de activitatea/serviciul ales de client, respectiv a scopului colectarii datelor cu caracter personal, Mobilato poate transmite datele dvs. companiilor din grup, tertilor sau autoritatilor, pentru indeplinirea scopurilor pe baza temeiurilor activitatilor de procesare. Potrivit Regulamentului “RGPD”, va informam ca putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ce va privesc, urmatoarelor categorii de destinatari:
  • societatilor din grup pentru gestiunea comenzilor;
  • partenerilor comerciali pentru furnizarea produselor/serviciilor comandate
  • furnizorilor de servicii de curierat;
  • furnizorilor de servicii de plata/bancare;
  • furnizorilor de servicii de contabilitate, pentru tinerea evidentei contabile prin imputernicit extern;
  • altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre;
  • autoritatilor publice.
 
Va asiguram ca vom depune toate diligentele ca imputernicitul si/sau terta parte contractanta ofera garantii suficiente pentru a pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat procedurile sa indeplineasca cerintele normelor si reglementarilor legale, inclusiv RGDP si sa asigure protectia drepturilor persoanei vizate (persoana fizica client/membru Mobilato).
 
6.8. Temeiul pentru care prelucram aceste date personale si administram aceste date colectate poate fi in raport de scopul prelucrarii datelor consimtamantul dvs., acordat cu prilejul crearii contului online si al validarii acestuia, prin solicitarea de a fi devenit client/membru in comunitatea Mobilato.
 
Totodata, temeiul este si unul legal si/sau contractual, avand la baza contractul/raportul comercial ce a luat nastere intre dvs., client si compania/companiile Mobilato, prin plasarea comenzii si efectuarea platilor produselor comandate, prin efectuarea de retururi ale produselor neconforme si/sau refuzate etc., dar si un temei legitim necesar si indispensabil desfasurarii activitatilor comerciale si economice ale companiei Mobilato prevazut asemenea de Regulament.
 
Vom prelucra datele dvs. personale pentru a imbunatati si a lua masuri de protectie, ori de cate ori se impune, pentru protectia privind utilizarea site-ului web si a utilizatorilor platformei Mobilato fata de atacuri cibernetice, masuri de prevenire si detectare a tentativelor de frauda, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente, masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
 
6.9. De asemenea tinem sa fiti informati in mod complet si intelegem a va prezenta Principiile stabilite de Regulamentul UE 679/2016 si Drepturile Utilizatorului privind datele cu caracter personal.
 
6.10. Regulamentul european in domeniul protectiei datelor cu caracter personal reglementeaza un numar de 6 principii a fi respectate de operator (Compania SORTY TECH SRL) atunci cand proceseaza date personale:
 
Principiul legalitatii, echitatii (corectitudine) si transparentei. Conform acestui principiu, compania trebuie sa se asigure (1) ca prelucrarea de date trebuie sa fie realizata doar respectand dispozitiile legale, orice alta procesare va fi considerata a fi ilicita, (2) ca prelucreaza datele doar in modalitatile pe care persoana in cauza le-ar astepta in mod rezonabil si (3) ca procesarea trebuie sa fie transparenta, adica operatorul sa transmita subiectilor clar si deschis cum intentioneaza sa foloseasca datele personale.
 
Principiul limitarii scopului pentru care sunt colectate datele. Compania noastra respecta acest principiu obligandu-se sa colecteze/proceseze datele personale doar pentru scopul determinat si transmis persoanei.
Principiul reducerii la minim a datelor prelucrate. Compania noastra respecta acest principiu colectand/procesand numai acele date minim necesare pentru realizarea operatiunilor, adoptand norme prin care sa se asigure ca nu va colecta date inutile in raport de operatiunea comerciala.
 
Principiul exactitatii, date actuale. Compania noastra va colecta/procesa de la clientii sai doar date exacte si actuale.
Principiul pastrarii datelor pe o perioada necesara indeplinirii scopurilor pentru care sunt prelucrate. Compania noastra respecta principiul reglementat de regulamentul european, arhivand/pastrand datele dvs. doar pentru perioada de timp necesara indeplinirii scopurilor.
 
Principiul integritatii si confidentialitatii. Compania noastra a implementat toate masurile de securitate si a dispus la nivelul propriilor departamente norme care au menirea de a asigura securitatea impotriva procesarilor neautorizate si ilicite si impotriva pierderilor de date accidentale, distrugerilor sau deteriorarilor.
 
6.11.Regulamentul european a statuat ca persoanele fizice (clientii/membrii Mobilato) beneficiaza de 8 (opt) drepturi, astfel:
 
a) Dreptul la informare (art. 13, art. 14). A se avea in vedere ca in partea introductiva a documentului „termeni si conditii”, precum si prin prezentul capitol sunt prezentate informatii despre: identitatea si datele de contact ale operatorului si reprezentantului acestuia; datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor; scopul prelucrarii si temeiul legal; destinatarii sau categoriile de destinatari; informatiile despre transferul de date catre o tara terta; garantiile adecvate; perioada de stocare; drepturile sale; dreptul de a formula plangere; eventualele consecinte a furnizarii datelor; existenta unui proces decizional automatizat.
 
b) Dreptul la acces (art. 15). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Companie si priveste urmatoarele: confirmarea cu privire la prelucrarea de date; accesul la datele prelucrate; furnizarea unei copii a datelor cu caracter personal, care fac obiectul prelucrarii; obtinerea de informatii suplimentare (contra unei taxe rezonabile); accesul de la distanta printr-un sistem care permite vizualizarea datelor de catre persoana vizata; verificarea identitatii persoanei care solicita informatii.
 
c) Dreptul la rectificare (art. 16, art. 19). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Companie si priveste: rectificarea de date indexate; completarea datelor.
 
d) Dreptul de stergere (art. 17, art. 19). Compania respecta dreptul de stergere exercitat de persoanele fizice numai in conditiile in care acest drept este exercitat intr-o manierea motivata/fundamentata:
 
Motive:
  • datele nu mai sunt necesare;
  • retragerea consimtamantului;
  • opozitie;
  • prelucrare ilegala.
  • prin crearea Contului fiecare Membru sau Client si-a dat acordul ca Mobilato sa transmita datele sale cu caracter personal catre partenerii contractuali unei obligatii legale impuse de dreptul Uniunii Europene sau de cel intern;
  • oferirea de servicii unui copil, daca nu sunt indeplinite conditiile legale;
  • dreptul nu se poate exercita si implicit respecta daca prelucrarea este necesara pentru: dreptul la libera exprimare si informare;
  • respectarea unei obligatii legale; executarea unei sarcini in interes public;
  • in domeniul sanatatii;
  • arhivare;
  • cercetare stiintifica sau istorica;
  • scopuri statistice;
  • constatarea,
  • exercitarea sau apararea unui drept in instanta.
e) Dreptul la restrictionare (art. 17, art. 18). Regulamentul confera acest drept persoanelor, putand fi exercitat astfel:
 
Cazuri:
  • contestare exactitate date;
  • prelucrare ilegala;
  • datele nu mai sunt necesare;
  • operatorul poate doar stoca datele;
  • orice prelucrare cu privire la date restrictionate necesita consimtamantul persoanei vizate;
  • operatorul comunica tuturor destinatarilor rectificarea, stergerea sau restrictionarea datelor.
 
f) Dreptul la portabilitate (art. 20). Conform dispozitiilor regulamentului, Compania respecta dreptul persoanelor de a solicita portarea datelor proprii, intr-un format simplu, usor de citit si de a le transmite altui operator ales de persoana care isi exercita dreptul.
 
g) Dreptul la opozitie (de a inceta activitatea de procesare – art. 21), poate fi exercitat doar pentru urmatoarele scopuri: marketing direct; cercetare, stiintifice, istorice, statistice; indeplinirea unei sarcini in interes public, exercitarea autoritati publice; interesele legitime ale operatorului sau ale unei parti terte.
 
h) Dreptul de a nu fi evaluat prin profilare automata (art. 22) presupune:
 
  • Caracterul ilicit al crearii de profiluri indiferent de scop: evaluarea capacitatii si calitatii muncii salariatilor;
  • acordarea de scoring – puncte;
  • Exceptie: existenta consimtamantului persoanei.
 
Este bine sa stiti ca aveti posibilitatea de a contacta si Responsabilul privind Protectia Datelor la nivelul Mobilato la adresa de email: contact@mobilato.ro. Va asiguram ca vom depune eforturile necesare pentru a raspunde prompt solicitarilor dvs. si pentru a-va furniza detaliile de care aveti nevoie!
 
De asemenea, va informam ca aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:
 
Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. B-dul G-ral. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro.
 
Pentru exercitarea drepturilor prevazute anterior, in calitate de client al companiei Mobilato, aveti dreptul de a adresa o cerere scrisa, datata si expediata la adresa contact@mobilato.ro prin care sa va exercitati in mod just si licit dreptul dvs. de interventie garantat, privind: (i) rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor legislatiei nationale (Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, precum si ale Regulamentului UE 679/2016, putand fiti exercitat pentru toate actiunile sus mentionate in special cand datele sunt incomplete sau inexacte; (ii) anonimizarea datelor cu caracter personal, (iii) notificarea catre terte parti carora le-au fost prezentate/dezvaluite datele, cu conditia ca aceasta notificare sa nu presupuna un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat, respectiv pentru (iv) incetarea prelucrarii datelor sale personale in masura in care acest lucru este posibil potrivit scopului prelucrarii. In calitate de Operator, va informam ca vom inceta de indata prelucrarea datelor personale daca scopul pentru care le-am colectat a incetat.
 

7. Politica de utilizare Cookie-uri pe Mobilato.ro

Această politică se referă la cookie-urile și tehnologiile similare folosite după caz, pe site-ul www.mobilato.ro.

Cookie-urile sunt folosite în următoarele scopuri:

  • de funcționare a site-ului;
  • de îmbunătățire a experienței utilizatorului pe site (ex.: conținut adaptat preferințelor utilizatorului – categorii de produse și servicii);
  • pentru publicitate (ex: măsurarea, optimizarea și caracteristicile de analytics – modul cum un utilizator ajunge pe site);

Ce sunt Cookie-urile?

Cookie-urile sunt fișiere de mici dimensiuni, formate de litere și numere, deseori codificate. Acestea sunt trimise de un server unui navigator web și apoi trimise înapoi (nemodificate) de către navigator, de fiecare dată când accesează acel server.

Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisă de către un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) și este complet “pasiv” (nu conține programe software, viruși sau spyware și nu poate accesa informațiile de pe hard driverul utilizatorului).

Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum și pentru urmărirea comportamentului utilizatorilor; aplicații tipice sunt reținerea preferințelor utilizatorilor și implementarea sistemului de „coș de cumpărături”. Aceste fișiere fac posibilă recunoașterea terminalului utilizatorului si prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor utilizatorului.

Cookie-urile asigură utilizatorilor o experiență plăcută de navigare și susțin eforturile Mobilato pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex: – preferințele în materie de confidențialitate online și istoric coșul de cumpărături.

De asemenea, sunt utilizate în pregătirea unor statistici anonime agregate care ajută la înțelegerea modalității în care un utilizator beneficiază de www.mobilato.ro , permițând îmbunătățirea structurii și conținutului dar excluzând indentificarea personală a utilizatorului.

Mobilato folosește două tipuri de Cookie-uri: per sesiune și fixe (fișiere temporare ce rămân în terminalul utilizatorului până la terminarea sesiunii sau închiderea aplicației/browser-ului web). Fișierele fixe rămân pe terminalul utilizatorului pe o perioadă în parametrii cookie-ului sau până sunt șterse manual de utilizator.

Cum sunt folosite cookie-urile pe www.mobilato.ro?

Denumire CookieDuratăScopTip
*cookieconsent_status365 zile notificarea utilizatorilor cu privire la folosirea cookie-urilorpermanent
*_rdptrk30 minuteevidența timpului petrecut pe site și al numărului de pagini accesatepermanent
*frontend30 zile îmbunătățirea experienței utilizatorului pe sitepermanent

Pe lângă aceste cookie-uri, Mobilato folosește și cookie-uri de tipul 3rd party, având ca principal scop îmbunătățirea experienței utilizatorului pe site. Exemple de 3rd party cookie: *livechat, *optin monster, *google analytics, *optimizley sau google optimizer, *target2sell, *2performant, *RTB House, *Criteo, *Facebook, *Adwords Search, *Adwords Display, *Analytics, folosite ca modalitate de a oferi utilizatorului o experiență mai adaptată preferințelor sale. Aceste date sunt criptate într-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

O vizită pe www.mobilato.ro poate plasa:

  • Cookie-uri de performanță a site-ului;
  • Cookie-uri de analiză a vizitatorilor;
  • Cookie-uri de înregistrare;
  • Cookie-uri pentru publicitate;
  • Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate;

În general, o aplicație folosită pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal în mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate în așa fel încât administrarea automată a Cookie-urilor să fie blocată de browser-ul web sau utilizatorul să fie informat de fiecare dată cand Cookie-uri sunt trimise către terminalul său. Informații detaliate despre posibilitățile și modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi găsite în zona de setari a aplicației (browser-ului web).

Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite funcționalități ale www.mobilato.ro. Cookie-urile reprezintă punctul central al funcționării eficiente a Internetului, ajutând la generarea unei experiențe de navigare prietenoase și adaptate preferințelor și intereselor fiecărui utilizator.

Refuzarea sau dezactivarea cookieurilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorită flexibilității lor și a faptului că majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookieuri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului la anumite funcționalități ale site-ului.

De exemplu, blocarea anumitor cookie-uri vă poate împiedica să cumpărați online, să vă autentificați în contul dumneavoastră, etc.

Cu toate acestea, în cazul în care vă doriți blocarea cookie-urilor, urmați instrucțiunile de mai jos. Cele mai multe browsere sunt setate implicit să accepte cookie-uri, dar aveți posibilitatea să modificați setările sau să blocați anumite cookie-uri.

Mai multe informații despre modalitatea de blocare a cookie-urilor în funcție de browser-ul folosit puteți găsi accesând link-urile de mai jos:

Mobilato folosește următoarele terțe părți în scopul oferirii de funcționalități, pentru analiză și pentru publicitate. Este posibil ca aceste terțe părți să seteze și să folosească cookie-uri și/sau tehnologii similare pe website-urile și în aplicațiile operate de Mobilato, precum și pe website-uri și în aplicații altele decât cele operate de Mobilato.

Pentru mai mai multe detalii, consultați politicile de protecție a datelor precum și ghidurile de administrare a preferințelor utilizatorilor și posibilitățile de dezactivare oferite de companiile care gestionează aceste servicii după caz.

Google Analytics
Categorie: Analiză
Scop: Web Analytic
Politici: https://www.google.com/analytics/terms/gb.html, https://support.google.com/analytics/answer/6004245

Google Adwords
Categorie: Publicitate
Scop: Remarketing/Dsplay/Search
Politici: https://policies.google.com/privacy, https://policies.google.com/technologies/ads

2Performant
Categorie:Publicitate
Scop: Remarketing
Politici: https://2performant.com/cookie-policy/

Utilizatorul are dreptul de a se opune colectării datelor sale personale și să solicite ștergerea acestora, revocându-și astfel acordul dat pentru document, și renunțând astfel la orice drept implicit specificat în acesta și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată pretinde celeilalte daune-interese.

Pentru aceasta, Utilizatorul se va adresa Mobilato, conform datelor de contact disponibile pe site, valabile la acea data. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, utilizatorul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat inițial pentru a reflecta orice modificare survenită, în cazul în care aceasta există.

Mobilato se obliga ca datele colectate ale utilizatorului să fie folosite numai în conformitate cu scopurile declarate și să nu facă publică, să vândă, închirieze, licențieze, transfere, etc. baza de date conținând informații referitoare la datele cu caracter personal sau special ale utilizatorului vreunui terț neimplicat în îndeplinirea scopurilor declarate.

Excepție de la prevederile menționate anterior va face situația în care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este cerută de către organele abilitate în cazurile prevăzute de reglementările în vigoare la data producerii evenimentului. Mobilato nu răspunde pentru defecțiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este găzduită baza de date care conține aceste date.

Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului tau.

Pentru mai multe detalii puteti utiliza centrele de ajutor ale browserului:

Linkuri utile

Daca doriti sa afli mai multe infromatii despre cookie-uri si la ce sunt utilizate, recomandam urmatoarele linkuri:

 

8. Plata cu cardul

In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin solutiile integrate Stripe sau PayU sau Adyen; Stripe este furnizorul Mobilato de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.
 
Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit pentru plati in rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informatii despre plati. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.
 
Mobilato nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.
 

9. Politica de vanzare online

9.1 Acces la serviciu
 
9.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site sau descarca aplicatia mobila iOS sau Android.
 
9.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
 
9.1.3. Mobilato isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc.) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de catre Client prin utilizarea butonului „Anuleaza comanda” sau notificare din partea lui trimisa in scris pe adresa de email contact@mobilato.ro sau modificarea comenzilor in sensul renuntarii la 20 de produse lunar din comenzile plasate, prin comunicare in scrisa din partea Clientului catre adresa de email contact@mobilato.ro, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Mobilato.
 
Mobilato isi rezerva acest drept cu exceptia cazurilor permise de la art. 9.3.7 si oricare criteriu mentionat mai sus se indeplineste primul. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.
 
9.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
 
9.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Mobilato isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.
 
9.1.6. Mobilato poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:
  • Esuarea / invalidarea tranzactiei online;
  • Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului / a tranzactiei;
  • Furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client;
  • Activitatea clientului poate produce daune site-ului mobilato.ro, societatii SORTY TECH SRL si /sau partenerilor sai;
  • Clientul foloseste Serviciul intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi Mobilato intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;
  • Livrari consecutiv esuate din culpa Clientului;
  • Alte motive justificate (de ex.: plasarea si renuntarea nejustificata la mai mult de trei comenzi intr-un interval de 30 zile).
9.2. Produse si servicii
 
9.2.1. Mobilato poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Mobilato are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
 
9.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
 
9.2.3. Mobilato poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.
 
9.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
 
9.2.5. Pretul RRP -“Recommended retail price” adica “Pret recomandat de furnizor” este o informatie de la furnizor catre comercianti privind vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale online sau cu prezenta fizica.
 
Aceste recomandari au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind obligatorii de aplicat, nefiind asimilate si nefiind incluse in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata. Informatia RRP nu este pret de referinta practicat de Mobilato in magazinele sale si produsele nu au fost oferite spre vanzare la acest pret de catre Mobilato.
 
9.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Mobilato nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client.
 
Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans, iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala la momentul expedierii catre Client (predarii catre curier). Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno.
 
Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.
 
9.2.7. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit, plata cu cardul pentru plati in rate, utilizand diferite carduri mentionate si la livrare catre curier numai in numerar.
 
9.2.8. In cazul platilor online cu cardul Mobilato nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
 
9.2.9. Plata in numerar sau prin intermediul sistemul POS (plata direct la agent cu card-ul, valabila pentru partenerii ADD Cargo, GLS) este o metoda de achitare intarziata a produselor, cu risc pentru Mobilato de retragere a Clientului din Contract.
 
De aceea aceasta optiune este disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse, iar Mobilato isi rezerva toate drepturile de a aplica sau nu aceasta optiune in functie de criterii interne. In momentul plasarii comenzii Clientul este informat si accepta expres metoda de plata selectata/disponibila.
 
In cazul in care Clientul comanda cantitati mai mari din acelasi produs (mai mult de 10 produse de acelasi tip), pentru produsele livrate direct de la Producator (in acest caz se va mentiona expres la descrierea produsului pe site) sau produse care se incadreaza in anumite criterii interne de comercializare (stocuri limitate, produse fragile si voluminoase, produse ce necesita manevrare speciala), Mobilato ofera posibilitatea de plata exclusiv online cu card.
 
Pentru produsele care nu se incadreaza in criteriile mentionate mai sus, Mobilato poate oferi posibilitatea de plata prin transfer bancar. Optiunea de Plata in numerar/POS la livrare la curier este taxata suplimentar.
 
9.2.10. Plata comenzii in numerar sau POS la livrare (la curier, valabila pentru partenerii ADD Cargo, GLS) este o metoda de plata disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse. In cazul in care Clientul are comenzi nelivrate si neachitate, a carora suma totala este egala sau mai mare cu 5000 RON, Mobilato ofera posibilitatea de a plasa comenzi suplimentare doar cu plata in avans (plata on-line sau prin transfer bancar).
 
Aceasta posibilitate este activata in momentul plasarii comenzii pe site. Mobilato NU poate fi obligat sa ofere optiunea de Plata comenzii in numerar, la livrare (la curier) pentru clienti cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care prin activitatea lor contrara uzantelor normale si a bunei-credinte pot produce in orice fel daune site-ului mobilato.ro, societatii SORTY TECH SRL si /sau partenerilor sai.
 
9.2.11. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Mobilato, acestea fiind cu titlu de prezentare. Mobilato poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.
 
9.2.12. In imaginile produselor si/sau serviciilor Mobilato isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.
 
9.2.13. In cazul putin probabil cand Mobilato nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative:
 
a) Anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat;
 
9.2.14. TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre Mobilato catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in OUG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre Mobilato (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).
 
9.2.15. Prin optiunea “Sunt Eco”, toate instructiunile, descrierea produselor, documentele legate de produsele comandate, vor figura in format digital (in contul clientului sau pe email).
 
9.2.16. Produsele resigilate
 
Sunt produse funcționale, testate, care pot avea de la caz la caz, ambalajul deteriorat, mici imperfectiuni estetice, zgarieturi, lovituri sau care au fost dezambalate si expuse, sau asamblate deja.
 
Avantajul acestor produse perfect funcționale este prețul mai mult decât bun. De ce să cumpar un resigilat? Pentru că este un produs perfect funcțional, testat și cu un pret foarte bun.
 
Perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre Mobilato (sau factura de achizitie a produsului tine loc de certificat de garantie), iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi produs nou, sigilat.
 
Conditiile de utilizare, manipulare si transport a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele noi sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.
 
Produsele resigilate nu beneficiaza de eventualele promotii/ oferte care insotesc produsele noi, de asemenea exista posibilitatea ca pachetul produsului resigilat sa nu contina toate accesoriile originale, documentatia, instructiuni de utilizare sau asamblare sau parti din ambalajul original.
 
Recomandam verificarea imediat dupa receptie a acestor produse resigilate. Produsele resigilate beneficiaza de 14 de zile drept de retur. Prin plasarea comenzii, Clientul declara ca a citit si inteles descrierea produsului resigilat si a eventualelor defecte sau lipsuri (de la caz la caz – mici imperfectiuni estetice, lipsa unor accesorii, a documentatiei, a ambalajului original etc.), motiv pentru care dupa expirarea perioadei de retur, Clientul nu poate solicita returnarea produsului din cauza faptului ca produsul era resigilat sau avea eventualele defecte sau lipsuri care au fost prezentate pe pagina produsului de pe site-ul Mobilato.
 
9.3. Comanda online
 
9.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe mobilato.ro).
 
Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi.
 
Mobilato poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc, etc.) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate.
 
Mobilato nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate; potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret/oferta diferit de cel afisat pe site-ul mobilato.ro.
 
9.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
 
9.3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Mobilato in Romania, atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre Mobilato, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre Mobilato (direct sau prin subcontractori).
 
Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Mobilato are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Mobilato (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare.
 
Clientii accepta ca Mobilato nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.
 
9.3.4. Mobilato va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
 
9.3.4.1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
9.3.4.2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Mobilato, in cazul platii online;
9.3.4.3. Datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
9.3.4.4. Activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Mobilato si/sau partenerilor acestuia;
9.3.4.5. Realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate;
9.3.4.6. Pentru alte motive obiective.
 
9.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Mobilato in maxim 14 zile de la data la care Mobilato a luat la cunostiinta de acest fapt
 
9.3.5.1 In cazul rezolutiunii sau, dupa caz, rezilierii contractului din culpa Mobilato, daca Clientul a efectuat plata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Mobilato in maxim 7 zile de la momentul rezilierii contractului.
 
9.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Mobilato, Mobilato va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 7 zile de la notificarea clientului.
 
9.3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului:
 
a) Clientul va solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe contact@mobilato.ro mentionand clar solicitarea si numarul comenzii;
b) Clientul renunta la un produs si notifica Mobilato inainte de expedierea comenzii;
c) Cresterea cantitatii dintr-un produs deja existent intr-o comanda, produs ce se afla intr-o campanie activa la momentul solicitarii suplimentarii comenzii;
d) Modificarea adresei de livrare;
e) Modificarea metodei de plata;
f) Modificare date pentru facturare. Pentru facturile emise deja nu se pot efectua modificari privind persoana juridica/fizica (inlocuire cu o noua persoana), doar corecturi (ale denumirii/nume, date contact etc.).
 
9.3.8. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.
 
9.3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare, pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
 
9.3.10. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin intermediul butonului “Anuleaza comanda” din Contul Clientului sau prin solicitarea Clientului in scris trimitand un e-mail pe contact@mobilato.ro, mentionand clar anularea si numarul comenzii.
 
9.3.11. La orice comanda plasata clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual.
 
9.4. Comanda telefonica
 
9.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.
 
9.5. Contract si finalizare
 
9.5.1. Mobilato va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.
 
9.5.2. Mobilato va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.
 
9.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si Decontat) din partea Mobilato, devine Contract onorat.
 
9.5.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.
 
9.5.5. In cazul in care exista diferente intre numarul de produse comandate (asa cum poate fi accesata din “Contul meu”) si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Mobilato si in maximum 24 de ore de la receptia coletului prin e-mail catre adresa contact@mobilato.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc.).
 
9.6. Transport
 
9.6.1. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul mobilato.ro de la vanzatorul Mobilato sunt urmatoarele:
 
a) Pentru livrarea produselor comandate cu plata in avans (plata online cu card bancar sau prin transfer bancar), taxa de livrare este afisata in Cosul de Cumparaturi si este in valoare de 0 lei;
 
b) Pentru livrarea comenzilor cu plata ramburs se percepe o taxa de ramburs, care este afisata in Cosul de Cumparaturi si poate varia in functie de produsele achizitionate. Costul total al comenzii este comunicat Clientului la momentul plasarii comenzii si Clientul accepta in mod expres, prin plasarea comenzii, estimarile pentru costul transportului, indiferent de datele care au stat la baza determinarii acestui cost.
 
In consecinta, Clientul nu poate solicita ulterior plasarii comenzii un cost inferior al transportului pe baza unor cantariri sau masurari proprii ale coletului. Mobilato ofera serviciul de livrare pana in fata usii locuintei/imobilului din adresa de livrare specificata in momentul plasarii comenzii, atat timp cat caracteristicile / particularitatile locatiei permit efectuarea livrarii fara incalcarea reglementarilor legale privind securitatea muncii.
 
In cazul in care livrarea nu poate fi efectuata fara incalcarea prevederilor legale prestatorul de servicii, firma de curierat poate refuza livrarea in fata usii locuintei/imobilului.
 
c) Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate de la Partenerii Mobilato Marketplace de pe site-ul mobilato.ro sunt afisate in mod distinct in Cosul de Cumparaturi, produsele fiind livrate separat fata de produsele achizitionate de la SORTY TECH SRL.
 
9.6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Mobilato, timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Mobilato, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc.
 
Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata.
 
Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre 2 zile si 8 saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fie livrat cu depasirea termenului susmentionat, Mobilato va informa de indata Clientul prin E-mail, oferind doua optiuni: Clientul fie renunta (in scris) la comanda/produs, fie accepta noul termen de livrare propus.
 
In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.
 
9.6.2.1. Clientul are posibilitatea alegerii Livrarii rapide a produselor semnalizate in mod special in acest mod. In cazul Livrarii rapide, produsele din stoc vor fi expediate imediat.
 
9.6.2.2. In cazul in care Clientul comanda produse cu Livrare rapida si produse cu Livrare standard, produsele din cos vor fi alocate in comenzi diferite. Produsele cu Livrare rapida vor fi alocate intr-o comanda care va fi expediata imediat in intervalul indicat, iar produsele cu Livrare standard vor fi alocate intr-o comanda separata. Fiecare comanda va avea o taxa de transport separata. Sunt exceptate la plata comenzile ce indeplinesc, fiecare, dupa re- alocare, conditiile de livrare gratuita mentionate in site.
 
9.6.3. Mobilato poate avea campanii privind livrarea gratuita (perceperea unei taxe de livrare – asa cum e definita la 9.6.1. in suma 0 (zero) LEI. Livrarea gratuita se aplica pentru articole vandute de catre SORTY TECH SRL, nu de catre Partenerii Mobilato Marketplace, care sunt achitate cu plata in avans (plata online cu card bancar sau prin transfer bancar), numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la:
 
a) Mentinerea contractului/comenzii in formula initiala (fara modificari/amanari);
b) Modificarea comenzii la initiativa Mobilato: modificari privind perioada de livrare (in special amanari), produse care devin indisponibile, alte erori de sistem, etc.
 
9.6.4. Expediere MultiColet – Pentru a asigura integritatea produselor mici sau fragile si pentru a reduce perioada de livrare, Mobilato foloseste sistemul de MultiColet: o comanda este trimisa cu mai multe expeditii separate (in zile separate).
 
Clientul poate verifica numarul de expeditii al unei comenzi si statusul acestora in sectiunea Contul meu de pe mobilato.ro. Mobilato nu garanteaza in niciun fel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii. Modul de impachetare si livrare este la libera alegere a Mobilato, cu respectarea obligatiei de livrare integrala a produselor in perioada asumata.
 
9.7. Calitate si garantii
 
9.7.1. Mobilato respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata.
 
Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Mobilato. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung.
 
Raspunderea Mobilato, conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului, pentru produsele cu o durata medie de utilizare de cel putin 2 ani.
 
Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme sau repararea acestora pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; Mobilato poate inlocui produsele neconforme sau defecte si poate oferi repararea la anumite categorii de produse (electrice, electrocasnice, gadgeturi, ceasuri) comercializate de Mobilato care beneficiaza de garantie sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor Mobilato sau ale producatorilor.
 
9.7.2. Produsele neconforme redevin proprietatea Mobilato in situatiile in care nu pot fi inlocuite sau reparate. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta una din variantele propuse de catre Mobilato
, acestea fiind: repararea produsului, inlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii produsului/produselor achizitionate in cazul lipsei de conformitate, aplicabile dupa caz.
 
9.7.3. Conditiile de garantie nu se aplica pentru urmatoarele cazuri:
  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • numarul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, cioburi, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor.
 
9.7.4. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe site. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie Mobilato si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului ca document in format digital, disponibile din contul Mobilato sau cerute prin adresa prin e-mail. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin e-mail catre contact@mobilato.ro
 
9.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor

9.8.1 Obiectul politicii

Site-ul Mobilato.ro, operat de Sorty Tech SRL, comercializează produse de mobilă, decorațiuni, în esență produse pentru casa și grădină (home and deco). Politica de returnare este concepută pentru a asigura clienților o experiență de cumpărături transparentă și corectă.

Clientul Mobilato poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

9.8.1.1 Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;

9.8.1.2 Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;

9.8.1.3 Produsele prezinta defecte de fabricatie;

9.8.1.4 Clientul s-a retras din contract in termenul de 14 zile de la data livrarii comenzii.

9.8.2 Perioada de returnare (retragere din contract)

9.8.2.1 Durata Standard

Perioada de returnare este stabilită la 14 zile calendaristice, începând cu data la care clienții primesc produsele comandate. Această perioadă oferă clienților suficient timp să evalueze și să decidă dacă sunt mulțumiți de produsele achiziționate. Termenul de 14 zile reflectă angajamentul nostru față de drepturile consumatorilor, clientul nefiind nevoit să justifice decizia de returnare și fără a suporta alte costuri decat costurile directe de returnare a produselor, conform Ordonentei Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

Formularul de retur se gaseste in Footer (partea de jos a site-ului), în secțiunea Serviciu clienți – Retur comandă – Formular de returnare. De asemenea poate fi regăsit si la finalul politicii de returnare la “Comenzi rapide”.

Link-ul de accesare este https://www.mobilato.ro/cerere-de-retur

9.8.2.2 Notificare în prealabil

Pentru a exercita dreptul de retragere în termenul stabilit, clienții trebuie să notifice Mobilato.ro cu privire la decizia lor de retragere. Această notificare poate fi transmisă prin intermediul formularului online de returnare, telefonic la numărul 0787 646 353, prin email la adresa contact@mobilato.ro sau prin trimiterea modelului european de formular de retragere (vezi aici), preferăm opțiunile amiabile prin contactul direct cu Sorty Tech SRL. Această cerință asigură comunicarea eficientă și clară între clienți și echipa Mobilato.ro.

9.8.2.3. Flexibilitate în situații excepționale

În situații excepționale, cum ar fi întârzieri nejustificate în livrare, Mobilato.ro poate fi dispus să prelungească perioada de returnare pentru a compensa eventualele inconveniente suferite de clienți. Această flexibilitate reflectă orientarea noastră către satisfacția clienților și abordarea personalizată a nevoilor acestora.

9.8.2.4. Livrarea produselor returnate

Prin formularul de retur, clientul notifica Mobilato de cerinta de retur, iar Mobilato ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.

Vă recomandăm ambalarea produselor în cutii de carton și protejarea suplimentară a acestora la exterior în folie cu bule. Peste această folie, ca măsură suplimentară de protecție, folosiți banda adezivă pentru ambalaj (scotch).

Ridicarea produselor din cererea de retragere (retur) de la client se va face prin intermediul unui curier (transportator) pus la dispozitie de Mobilato, iar acest serviciu este taxat cu 50 lei per produs.

9.8.2.5. Transparență și claritate

Informațiile privind perioada de returnare sunt prezentate clar și accesibil pe site-ul Mobilato.ro, inclusiv în secțiunea dedicată Politicii de Retur. Aceasta asigură transparență și claritate pentru clienți, oferindu-le posibilitatea de a lua decizii informate și în cunoștință de cauză cu privire la procesul de returnare. Ne asigurăm că această informație este ușor accesibilă și înțeleasă de către toți clienții noștri.

9.8.3. Informații suplimentare:

9.8.3.1. Opțiunea de înlocuire a produselor deteriorate sau defecte

În situația în care un client primește un produs deteriorat sau cu defecte, Mobilato.ro oferă opțiunea de înlocuire a produsului. Aceasta implică expedierea unui produs nou, identic sau echivalent, în cel mai scurt timp posibil, fără costuri suplimentare pentru client. Această soluție reprezintă o modalitate eficientă de a rezolva rapid orice inconveniență și de a asigura satisfacția deplină a clientului.

9.8.3.2. Descrierea detaliată a produselor

Pentru a oferi clienților o înțelegere detaliată a produselor noastre, site-ul Mobilato.ro include informații amănunțite despre caracteristicile, dimensiunile, materialele utilizate și orice alte aspecte relevante ale fiecărui produs. Această descriere detaliată facilitează luarea unei decizii informate înainte de achiziție și minimizează riscul de neconformitate așteptărilor.

9.8.3.3. Imagini multiple de înaltă calitate

Fiecare produs listat pe site-ul nostru este însoțit de imagini de înaltă calitate care evidențiază caracteristicile cheie și arată produsul din diferite unghiuri. Aceasta oferă clienților o perspectivă clară asupra produselor și contribuie la reducerea riscului de discrepanțe între așteptări și realitate.

9.8.3.4. Asistență tehnică și consultanță

Clienții noștri pot accesa asistență tehnică și consultații de specialitate pentru a obține informații suplimentare despre produsele noastre. Această facilitate este menită să sprijine deciziile clienților și să ofere clarificări în legătură cu specificațiile sau utilizările potențiale ale produselor.

9.8.3.5. Recenziile produselor

Pentru a valida calitatea produselor noastre, Mobilato.ro include secțiuni cu recenzii de la clienți anteriori. Aceste mărturii oferă o perspectivă reală asupra experiențelor altor cumpărători și ajută potențialii clienți să înțeleagă mai bine produsele noastre.

9.8.3.6. Accesibilitatea la informații

Ne asigurăm că toate informațiile suplimentare despre produse sunt ușor accesibile pe site, fie că este vorba despre ghiduri de utilizare, specificații tehnice sau alte detalii relevante. Aceasta contribuie la facilitarea unei experiențe de cumpărare informate și satisfăcătoare pentru clienții noștri.

 

10. Carduri Cadou (Gift Cards)

10.1. Orice persoana care doreste sa ofere un cadou poate achizitiona un Card Cadou de valoarea dorita, completand datele beneficiarului. Cardul Cadou se transmite Clientului prin e-mail.
 
10.2. Conditii de achizitie si utilizare Card Cadou:
 
  • Cardul Cadou poate fi achizitionat online;
  • Cardul Cadou poate fi achizitionat online exclusiv prin card bancar, fara a se percepe nicio taxa sau comision de emitere. Valoarea Cardului Cadou este exact suma platita de Client la achizitionare;
  • Valoarea Cardului Cadou este de 100 lei, 200 lei, 500 lei. In functie de dorinta Clientului, valoarea Cardului Cadou poate fi stabilita direct de Client, acesta introducand suma dorita intre 50 lei (sau echivalent in moneda locala) si 5000 lei;
  • Cardul Cadou poate fi utilizat o singura data (utilizare unica, nu multipla), in limita valorii acestuia, doar pentru produsele vandute si livrate de Mobilato, exceptie fac produsele marcate cu denumirea de “Resigilate”, disponibile pe site-ul mobilato.ro si este valabil un an din momentul emiterii si transmiterii sale catre Client. Dupa aceasta perioada, Cardul Cadou expira automat. Valoarea produselor achizitionate trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea Cardului Cadou. Valoarea Cardului Cadou se scade din totalul valorii cosului de comanda. Daca valoarea totala a produselor din cosul de comanda este inferioara valorii Cardului Cadou, aceasta diferenta se pierde, nu se pastreaza/salveaza/reporteaza in contul Clientului;
  • In cazul in care produsul achizionat cu Cardul Cadou depaseste valoarea acestuia din urma, diferenta ramasa de achitat poate fi platita prin orice modalitate de plata pusa la dispozitie de site-ul mobilato.ro;
  • Pot fi achizitionate mai multe Carduri Cadou simultan. Acestea vor fi trimise via e-mail aceluiasi Client si in contul sau de pe mobilato.ro. Se poate utiliza maximum un Card Cadou intr-o singura comanda, Cardurile Cadou nu se pot cumula si nu se pot utiliza impreuna cu Vouchere Mobilato
  • Cardul Cadou va fi livrat doar in format electronic in cel mai scurt timp prin email si in contul de Client, imediat dupa ce este procesata plata;
  • Cardul Cadou poate fi personalizat de catre Client si este emis in format electronic, avand un cod unic si nu poate fi inlocuit in caz de furt sau pierdere;
  • Folosirea cardului cadou inseamna acceptarea termenilor si conditiilor referitoare la acesta din prezenta sectiune;
  • Cardul Cadou poate fi utilizat imediat dupa emitere;
  • Cardul Cadou este transmisibil, putand fi utilizat si de o alta persoana decat cea in numele careia a fost achizitionat initial;
  • Cardurile Cadou nu pot fi transformate in lei si nu pot fi folosite in afara site-ului mobilato.ro;
  • In cazul unor suspiciuni de frauda privind obtinerea si utilizarea de Carduri Cadou, Mobilato isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula unilateral orice folosire a Cardurilor Cadou Mobilato
    , fara ca utilizatorul (Clientul) sa aiba dreptul de a pretinde daune interese sau contravaloarea acestor Carduri Cadou;
 
10.3. Politica de retur
 
Cardul Cadou poate fi returnat in aceleasi conditii prevazute la art. 9.8. din rezentul document Termeni si Conditii;
 
In cazul in care Clientul sau utilizatorul Cardului Cadou doreste sa returneze produsul/produsele achizitionate prin intermediul unui Card Cadou, returul va fi efectuat in conditiile prevazute in art. 9.8 din prezentul document Termeni si Conditii. Contravaloarea produselor returnate achizitionate prin intermediul Cardurilor Cadou se rambureaza in contul bancar indicat de Client/utilizator.
 

11. Termeni si Conditii de achizitie produse vandute de partenerii Marketplace Mobilato

11.1. Cum poti deveni partener in platforma Mobilato Marketplace
 
Sistemul Mobilato Marketplace este disponibil pentru toti comerciantii care pot oferi produse de retail si au capacitatea de a procesa  comenzile clientilor si asigura serviciile post-vanzare.
 
11.2. Despre Mobilato Marketplace
 
Mobilato Marketplace este sistemul prin care partenerii Mobilato isi afiseaza propriile produse pe site-ul Mobilato, alaturi de produsele vandute direct de catre Mobilato. Clientii pot comanda simultan atat produse Mobilato cat si produse din oferta oricarui partener Mobilato, insa vor fi evidentiate in mod diferit in Cosul de Cumparaturi.
 
Toti partenerii care fac parte din sistemul Mobilato Marketplace au fost verificati si sunt permanent monitorizati ca sa putem asigura standardele de calitate cu care sunt obisnuiti clientii Mobilato.
 
Produsele afisate pe site-ul Mobilato care sunt vandute si livrate de PartenerX sunt marcate cu aceasta mentiune. Astfel, Clientul este informat ca produsul respectiv este vandut de PartenerX, o companie independenta, acceptata de SORTY TECH SRL in sistemul Mobilato Marketplace in urma analizarii calitatii serviciilor si produselor pe care le ofera.
 
Cand comanzi un astfel de produs, transmitem comanda ta Parteneruluix si acesta ti-l va livra impreuna cu toate documentele legale. Pentru filtrul de selectie a produselor in functie de furnizori/parteneri, ordinea de afisare a furnizorilor/partenerilor in lista va fi stabilita automat in functie de numarul de produse pe care furnizorul/partenerul le are in cadrul categoriei/cautarii selectate. Conditiile comerciale si politica sunt aceleasi cu cele care insotesc produsele vandute direct de catre Mobilato.
 
Taxele de livrare si retur se supun politicii proprii, specifice fiecarui partener Mobilato Marketplace, prezentate in pagina Partenerului X, la sectiunea Retur si Garantie.
 
11.3. Informatii referitoare la Comanda
 
Ca sa poti comanda produse vandute de catre Mobilato si de catre partenerii din Mobilato Marketplace, trebuie sa detii sau sa iti creezi cont de Client. Din contul de Client se poate urmari foarte usor unde se afla coletul tau care contine produse vandute de catre Mobilato sau de catre partenerii Mobilato Marketplace.
 
Produsele ofertate de partenerii din Mobilato Marketplace pot fi comandate prin toate modalitatile cu care te-ai obisnuit deja: online pe site-ul Mobilato sau din aplicatia Mobilato.
 
In cosul de cumparaturi, poti avea simultan atat produse vandute si livrate de Mobilato, cat si de partenerii din Mobilato Marketplace, grupate dupa partenerul care le comercializeaza. Sub fiecare grup de produse vei regasi toate taxele aferente comenzii.
 
11.4. Termene de livrare, stocuri, facturare
 
La fel ca si produsele vandute direct de Mobilato, produsele vandute de partenerii din Mobilato Marketplace au afisate informatii de stoc in timp real precum si timpul estimat de sosire la destinatie pentru fiecare localitate din Romania, in cazul unei comenzi plasate la momentul afisarii ofertei. Produsele ofertate de partenerii din Mobilato Marketplace sunt livrate doar prin intermediul curieratului rapid.
 
Impreuna cu produsele comandate, vei primi facturi corespunzatoare. In cazul in care optezi pentru plata ramburs, vei plati separat fiecare factura in momentul in care ti se livreaza produsele respective, iar plata se va face catre curierul care efectueaza livrarea.
 
Livrarea produselor achizitionate de la partenerii din Mobilato Marketplace se face direct de catre acestia, exclusiv prin curier rapid. Nu se pot face livrari la sediul partenerului sau la depozitul Mobilato
. Documentele aferente produselor achizitionate de la partenerii nostri (factura, certificat de garantie pentru produse de indelunga folosinta etc.) sunt livrate de catre partener impreuna cu produsele comandate.
 
In cazul in care vei comanda simultan produse de la Mobilato si alti parteneri, vei primi cate un colet separat de la Mobilato si fiecare partener.
 
11.5. Garantie si service
 
Pentru fiecare produs de folosinta indelungata care beneficiaza de garantie vei primi la livrare un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii din Mobilato Marketplace este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.
 
11.6. Retur produse
 
Partenerii din Mobilato Marketplace ofera acelasi termen de retur de 14 zile conform Termeni si Conditii Mobilato. Partenerii Mobilato Marketplace pot oferi acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate (indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva) conform politicii de retur proprii.
 
Conditiile de retur sunt prezentate in pagina partenerului, la sectiunea Retur si Garantie, pe care o poti accesa dand click pe numele acestuia din pagina produsului pe care doresti sa il returnezi.
 

12. Frauda

12.1. Mobilato nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
 
12.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
 
12.3. Mobilato declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Mobilato.
 
12.4. Clientul sau Membrul va informa Mobilato asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
 
12.5. Mobilato nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.
 
12.6. Comunicarile realizate de catre Mobilato prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
 
12.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau Mobilato. Mobilato isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
 
12.7.1. De a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
 
12.7.2. De a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Mobilato catre Membru / Client.
 
12.7.3. De a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul.
12.7.4. De a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Mobilato catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.
 

13. Limitare de responsabilitate

13.1. Mobilato nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.
 
13.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Mobilato violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Mobilato, conform detaliilor de contact la contact@mobilato.ro astfel incat Mobilato sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
 
13.3. Mobilato nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Mobilato.
 
13.4. Mobilato nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
 
13.5. Mobilato este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Mobilato
, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
 
13.6. Mobilato nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
 
13.6.1. Serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
 
13.6.2. Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
 
13.6.3. Produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.
 
13.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
 

14. Forta majora si cazul fortuit

14.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
 
14.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
 
14.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
 
14.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
 
14.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 13.3.
 
14.6. Exceptional (fara vina Mobilato) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta. In acest caz, Clientul va putea primi un punct promotional activabil (la optiunea Mobilato si de la caz la caz) ce va putea fi folosit in mod nelimitat pentru achizitionarea de produse de pe siteul mobilato.ro asa cum este descris la pctul 7.9.
 

15. Litigii

15.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Mobilato Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.
 
15.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Mobilato se va rezolva pe cale amiabila.
 
15.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Mobilato sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile.
 
15.4. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Mobilato ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune .
 
In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: ODR.
 
15.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
 
15.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. Legea aplicabila – Jurisdictia Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre SORTY TECH SRL si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.
 

16. Review-uri si Ratinguri

16.1. Scrierea de Review-uri, Comentarii se poate face de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori in sectiunea „Review-urile mele” sau din contul Mobilato al Clientului. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
 
16.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare pe Site-ul mobilato.ro, Clientul acorda Mobilato o licenta neexclusiva, perpetua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
 
16.3. Fiecare Client, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
 
  • sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
  • sa foloseasca doar limba romana;
  • sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Client;
  • sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
  • sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site, fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
  • sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
  • sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
  • sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/ care sa contina materiale de natura publicitara;
  • sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/ ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
 
16.4. Pe langa o evaluarea realista, in momentul inscrierii unui Review, Clientul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Ratingurile corespunzatoare lor, vor influenta Ratingul general al produsului sau serviciului. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Ratingului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Ratingului general.
 
16.5. Cand un Review/Comentariu/Intrebare este semnalat de catre un Client ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.
 
16.6. In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Clientului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari in sectiunea „Review-urile mele”. Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie https://mobilato.ro/contact. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.
 

17. Dispozitii finale

17.1. Mobilato isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.
 
17.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Mobilato nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
 
17.3. Mobilato isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
 

18. Contact si alte informatii

18.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Mobilato, va rugam sa ne contactati prin e-mail la contact@mobilato.ro, de Luni pana Vineri, program 09:00-18:00
 
18.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul mobilato.ro , functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea SORTY TECH SRL.
 
18.3. Responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal poate fi contactat la adresa de e-mail dedicata: contact@mobilato.ro.
 

19. Politica de stergere a datelor

19.1. Utilizatorul sau Clientul isi poate retrage in orice moment consimtamantul exprimat intelegand sa renunte la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Mobilato prin intermediul Site-ului, in acest sens Utilizatorul sau Clientul va trimite un e-mail pe adresa contact@mobilato.ro.
 
19.2. In situatia in care Utilizatorul sau Clientul nu doreste a mai primi din partea companiei Mobilato newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibila in cuprinsul oricarei comunicari via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal contact@mobilato.ro.
 
19.3. Utilizatorul sau Clientul, in conformitate cu dispozitiile si normele privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita STERGEREA datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre Compania SORTY TECH SRL in baza contractului agreat de parti, iar in acest sens poate formula solicitarea scrisa pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal contact@mobilato.ro.